Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

'Ανθρωποι και μικρόβια..

Εγγύς ο καιρός της τελικής αναμέτρησης, της στιγμής που-κατά τα λεγόμενα- το ρολόι της ανθρωπότητας θα σημάνει αμείλικτα , αδυσώπητα όπως το ψυχρό καμπανάκι του ρινγκ την εναρξη του αγώνα: 'Ανθρωποι κατά μικροβίων.

Άνιση η μάχη? Εμείς οπλισμένοι με μυριάδες  εμβολίων, αντιικών, αντισηπτικών και μασκών,
ιατρών και ιατρικών ανταποκριτών κλπ.
 Και οι ιοί. Οπλισμένοι με τη δύναμη της μετάλλαξης,της αέναης αλλαγής, κουβαλώντας το βαρύ βιογραφικο των πανδημιών και των εκατοντάδων θανάτων. Οπλισμένοι με τους φόβους μας.
Άνιση η μάχη? Εμείς απέναντι στο φοβο της δικής μας μοιραίας κατάληξης.Έχω την αίσθηση πως, είτε νοσήσουμε τελικά είτε όχι, νικημένοι θα είμαστε..

Η πυραμίδα των αναγκών μας κατακρημνίστηκε , πετώντας μας στο αρχέγονο σκαλοπάτι της αυτοσυντήρησης εκεί που
ο διπλανός είναι ο αντίπαλος, ο κρυφός φορέας του ιού, ο εν δυνάμει και εν αγνοία δήμιός μου και -επί του παρόντος- ο σφετεριστής του εμβολίου μου. Ανηλεής η μεταξύ ημών διαμάχη αφού οι συνθήκες συνοψίζονται σε :

100 άτομα στη λίστα
2 εμβόλια πνευμονίας στο ψυγείο
4 ανήξερες φαρμακαποθήκες και
1 φαρμακοποιό στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, ένοχο για όλα..
Ενδιαφέρουσα φάση.

-Γιατί πήρε ο αλλος το τελευταίο εμβόλιο πνευμονίας και όχι εγώ?
-Γιατί είχε περισσότερους παράγοντες κινδύνου(και σκέφτεσαι: αιμοκάθαρση, διαβήτη, προχωρημένη ηλικία..)
-Ναι αλλά εγώ έχω πρόβλημα με το αναπνευστικό μου!
-Ίσως επειδή καπνίζετε..

Ενδιαφέρουσα φάση.
Εισερχόμαστε σε αυτήν οπλισμένοι και παροπλισμένοι ταυτόχρονα.Το ηθικό και η ανθρωπιά μας έχουν προκαταβολικά ηττηθεί.

 Και ας μην νοσήσουμε τελικά..

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ορθό και τόσο αληθινό! αν και το εμβόλιο που χρειάζεται να ανακαλυφθεί μάλλον πρέπει να στοχεύει στην MEDIA- πανικοδημιουργούμενη ψυχολογία των μαζών εν τη Ελλάδι και γενικότερα ?! αυτό θα πήγαινε για Νομπελ χωρίς ... εταιρικό bonus! ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ

Ανώνυμος είπε...

Αν και καθιστή, ορθά τα έγραψες!!!